2010. október 4., hétfő

babázás - 8. nap

a 8. nap nagyon vegyes volt, de voltak olyan pillanatai, amik egyértelműen átfordították a mérleget. már korán jött egy anyuka egy igazi göndör hajú angyalkával, aki viszont abban a szent pillanatban, ahogy megérkeztek be is kakilt. óvónéni mondta anyukának, hogy van pelenkázó, nyugodtan tegye tisztába. "oh, őt nem zavarja" - volt a válasz. másfél órán keresztül tipegett a kis csomaggal a gyerek és ami cinkesebb azaz, hogy vhogy kitáncolt magából egy kicsit a lipityóka(szerűségre.) szerencsére nem nekem kellett feltakarítani:) aztán voltak aznap a szerb gyerekek. mit kezdjél 4 olyan gyerekkel, akik nem tudnak magyarul? nemcsak h nem beszélik, de nem is nagyon értik... és ráadásul több, mint 2 órán keresztül ott voltak. kemény volt, de azért le tudták kötni magukat. benn volt még az óvónéni tündéri kislánya is. én nagyon megkedveltem őt. márta egy igazi tünemény. szőke, kékszemű, mosolygós, nevetgélős... egyszerűen imádnivaló!!!:) és még puszit is kaptam tőle!!!3at is:) utolsóként egy japán?vietnámi?(én sajnos nem tudom őket megkülönböztetni) apuka jött be a lányával. vele jól el lehetett játszani. csak az volt a durva, hogy egyszercsak megszólalt "most megyünk", erre elment...DE A GYEREK OTT MARADT! néztünk, hogy mi van??? kiderült h wc-re ment. igaz a mosdóból 3 csomag elemmel jött vissza...de a lényeg, hogy csak előkerült...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése