2010. október 1., péntek

babázás 3-4-5-6-7. összefoglaló

nem nagyon volt megint időm írni, mert ha d.u-os voltam akkor is dolgom volt délelőtt, ha pedig d.e-ös voltam akkor meg délután volt dolgom. a gyerekek még mindig nagyon aranyosak. vannak visszajáró vendégek is. a legjobban a konyhát szeretik. főznek teát és csinálnak vacsorát ill. van egy frog tennis nevű társas játék, amivel 1 békát kell lökdösni, no az is nagy kedvenc. aztán a másik elfoglaltság az orvososdi. általában én műtök:) "hosszan műtsél!" - egy kicsit hümmm perverz...:D mi lesz ezzel a gyerekkel pár év múlva:) ha engem műtenek akkor általában a kezemet műtik. én talpat szeretek műteni a legjobban:D csikicsikicsikicsikicsikicsiki háháhááhá
meg hál istennek rajzolni is szoktunk:) általában virágokat és házakat. kaptam még egy rajzot, amin a gomba...hát egy igazi remekmű:) asszem majd beépítem majd vmikor vmibe. van egy csipkerózsikás társas is:) nagyon izgalmas, mit ne mondjak:D de hát a kicsik szeretik, így én is dobok és lépek és vesztek...:) az a durva h nem is direkt. ezek a kis tündérek:) simán dobnak 5-6ot. én általában egyesével, kettesével haladok előre, de nem baj! egyszer nyerni fogok!
kemény hétévégének nézek elébe, ugyanis ma 13-21 között vagyok és szombat-vasárnap délelőtt. arra kérek mindenkit szirítson, hogy ne essen az eső a hétvégén, hogy azért ne kelljen megszakadni a melóban! napsütés táncot már ma elkezdeni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése